بلاگی برای فایل ها

معرفی و فروش فایلهای آموزشی

بلاگی برای فایل ها

معرفی و فروش فایلهای آموزشی

هنگامی‌که چهارده‌سال بیشتر نداشتم، پدرم به طرز غیرقابل تحملی احمق به نظرم می‌آمد. اما وقتی پا به بیست و یک‌سالگی گذاشتم از این‌که در طول این هفت سال چقدر به معلومات این پیرمرد افزوده شده تعجب کردم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود پاورپوینت درس اخلاق اسلامی

نمونه سوالات مدیریت رسانه های الکترونیکی

مدیریت رسانه های الکترونیکی پیتر پرینگل

سوالات درس ارتباطات بین المللی و میان فرهنگی

آزمایشگاه شیمی تجزیه دستگاهی

مدیریت مدرسه

نمونه سوالات تشریحی

پاورپوینت جامع رشد اخلاقی در کودکان

خلاصه کتاب سیاست اقتصاد و مسائل توسعه در سایه خشونت

اندیشه های سیاسی در اسلام و ایران

دانلود پاورپوینت جامع جنگ جهانی اول

کتاب تحول در نظریه های روابط بین الملل pdf

مبانی مهندسی نفت

روش تحقیق در کارآفرینی ویرایش جدید

دانلود جزوه روش تحقیق در کارآفرینی

دانلود جزوه روش تحقیق کیفی ویرایش جدید

دانلود جزوه روش تحقیق کیفی

جزوه روش تحقیق کیفی

پاورپوینت کاربرد بسته‌ بندی هوشمند در صنایع غذایی

دانلود پاورپوینت جامع کاربرد بسته‌ بندی هوشمند در صنایع غذایی

بسته‌ بندی هوشمند در صنایع غذایی

دانلود فایل تشریح یک جلسه تمرین بر اساس هدف

دانلود فایل تشریح یک جلسه تمرین

تشریح یک جلسه تمرین بر اساس هدف

دانلود فایل تمرین دهی برای افزایش آمادگی جسمانی

تمرین دهی برای افزایش آمادگی جسمانی در والیبال

افزایش آمادگی جسمانی در والیبال

پاورپوینت استعدادیابی در والیبال

دانلود پاورپوینت استعدادیابی در والیبال

استعدادیابی در والیبال

بایگانی

۱۰۱ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

جزوه درس شیمی تجزیه ۳ و شیمی تجزیه دستگاهی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین دانلود فایل pdf جزوه درس شیمی تجزیه ۳ و شیمی تجزیه دستگاهی اصول تجزیه دستگاهی جلد اول منبع: کتاب اسکوگ، هالر ، نیمن ترجمه : عبدالرضا سلاجقه می باشد که با فرمت pdf با بهترین کیفیت تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۱ ، ۱۸:۱۸
مرتضی مرادی

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

فایل pdf آزمایشگاه شیمی تجزیه دستگاهی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین دانلود فایل pdf آزمایشگاه شیمی تجزیه دستگاهی می باشد که با فرمت pdf در ۱۶۵ صفحه اسلایدوار با بهترین کیفیت تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۱ ، ۱۷:۵۷
مرتضی مرادی

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

فایل حل المسائل فارسی کتاب شیمی فیزیک لواین

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین فایل حل المسائل فارسی کتاب شیمی فیزیک لواین می باشد که با فرمت pdf در ۶۱ صفحه شامل پنج فصل تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۱ ، ۱۷:۲۸
مرتضی مرادی

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

دانلود جزوه حقوق بشر در اسلام بهمراه سوالات تشریحی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین جزوه حقوق بشر در اسلام رشته حقوق و علوم قضایی بهمراه نمونه سوالات تشریحی می باشد که با فرمت pdf تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۱ ، ۱۲:۴۱
مرتضی مرادی

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

دانلود تست تالیفی مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی ارشد علوم تربیتی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین فایل pdf بانک تست تالیفی مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی ارشد علوم تربیتی با پاسخ کاملا تشریحی می باشد که در ۷۷ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۱ ، ۱۲:۳۳
مرتضی مرادی

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

دانلود پاورپوینت حقوق شخصی و فردی در قانون اساسی ایران

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین تحقیق پاورپوینت حقوق شخصی و فردی در قانون اساسی ایران در ۳۰ اسلاید قابل ویرایش می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۱ ، ۱۲:۲۴
مرتضی مرادی

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

دانلود جامع ترین تحقیق پاورپوینت آشنایی با بانک جهانی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین تحقیق پاورپوینت آشنایی با بانک جهانی ( world bank) در ۶۲ اسلاید قابل ویرایش می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۱ ، ۱۲:۱۳
مرتضی مرادی

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

دانلود پاورپوینت حقوق بین المللی و معاهدات بین المللی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل تحقیق پاورپوینت حقوق بین المللی و معاهدات بین المللی در ۱۵ اسلاید قابل ویرایش می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۱ ، ۱۲:۰۳
مرتضی مرادی

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

دانلود پاورپوینت عرف بین المللی در حقوق بین الملل

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین تحقیق پاورپوینت عرف بین المللی در حقوق بین الملل در ۱۲ اسلاید قابل ویرایش می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۱ ، ۱۱:۴۷
مرتضی مرادی

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

دانلود پاورپوینت حقوق بین الملل و جامعه بین الملل

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت حقوق بین الملل و جامعه بین الملل در ۱۴ اسلاید قابل ویرایش می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۱ ، ۱۱:۳۳
مرتضی مرادی